سایت گنج دل

اس ام اس و جوک

سایت گنج دل

اس ام اس و جوک

انواع سرطان عضلانی

انواع سرطان عضلانی

سارکوم ها دارای دو نوع "استخوان" و "بافت نرم" هستند. سارکوم استخوان، علاوه بر استخوان ران، در تمام استخوان ها ایجاد می شود. این نوع سارکوم در دو نوع استئوکندروئید ظاهر می شود، نوعی رشد نئوپلاسم بدخیم حاصل از استخوان مغز استخوان و منشاء سلول های مزانشیمی استخوان و سارکوم یئین، تومور بدخیم استخوان است که بیشتر در استخوان ران، لگن و پاها متاسفانه، یوئینگ سارکوما در جوانان و نوجوانان 10 تا 20 ساله دیده می شود و در بلند مدت (تا یک سال) و مراقبت های پر هزینه است. از آنجا که بیماران ابتدا تحت شیمی درمانی قرار می گیرند، پس از جراحی تحت عمل جراحی قرار می گیرند و شیمی درمانی برای آنها تجویز می شود. سارکوم بافت نرم ممکن است در تمام بافت های بافت نرم نیز رخ دهد.
تفاوت بین سرطان عضلانی و کیست استخوان

کیست های استخوان تومورهای خوش خیم استخوانی هستند، اما سرطان عضلانی تومور بدخیم با منشا سلول های مزانشیمی است. درمان کیست های استخوانی متفاوت است، اما درمان سارکوم نیاز به رشته ای دارد، یعنی شیمیدرمانی، پرتودرمانی، سرطان، رادیولوژیست و پزشکان هسته ای باید برای درمان بیماران مبتلا به سارکوم کار کنند. این کار برای بیماران سخت تر می شود زیرا جراح به تنهایی نمی تواند بیمار را درمان کند. از سوی دیگر، بیمارانی که مبتلا به سارکوم نیستند، بر خلاف سایر سرطان هایی که نیازی به عمل جراحی ندارند، باید تحت عمل جراحی قرار گیرند. در جراحی، علاوه بر کل تومور، باید یک یا دو سانتی متر از بافت اطراف آن برداشته شود.
جراحی سرطان عضلانی

یکی از مسائل اصلی در عمل جراحی سارکوم، میزان تومور در حال نزدیک شدن و چگونگی حذف آن تومور و بافت اطراف است. برای حل این مشکل، ما نیز تحقیقات سلولی را انجام می دهیم. نتایج این داده ها در طراحی پروتزهایی که قرار است جایگزین استخوان شوند مهم است. مهم است که پروتز از طریق گیرنده پروتز پیوند نداشته باشد و پروتز در بدن تسهیل نشده و دارای عملکرد خوبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.