خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان

خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان در سایت جسارت

انگور قرمز و لاغری ,انگور و لاغری,انگور و لاغری,انگور سیاه و لاغری,سرکه انگور و لاغری,خواص انگور و لاغری,خوردن انگور و لاغری,رابطه انگور و لاغری,شیره انگور و لاغری,انگور لاغری,روغن هسته انگور و لاغری,انگور و رژیم لاغری,انگور لاغری,سرکه انگور برای لاغری,خواص انگور لاغری,خواص انگور برای لاغری,خواص انگور در لاغری,خواص انگور جهت لاغری,خواص انگور بر لاغری,خوردن انگور+لاغری,خوردن انگور برای لاغری,خوردن انگور باعث لاغری میشود,خوردن انگور باعث لاغری,شیره انگور لاغری,شیره انگور برای لاغری,شیره انگور در لاغری,انگور برای لاغری,رژیم انگور لاغری,انگور چاقی لاغری,انگور در رژیم لاغری,روغن هسته انگور+لاغری,روغن هسته انگور برای لاغری

خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان

انگور قرمز و لاغری , انگور و لاغری , انگور و لاغری , انگور سیاه و لاغری

در این مطلب از سایت جسارت به خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

یک متخصص داخلی گفت: انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن خود را کم‌کنند، همچنین اسید اوریک انگور ، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن را از بدن پاک می‌کند. سید علی ابوالحبیب متخصص داخلی و محقق طب اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: انگور بهترین میوه برای افرادی است که می‌خواهند لاغر شوند. انگور بدن افراد را از اسید اوریک، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن پاک می‌کند.

انگور قرمز و لاغری

پژوهشگران علوم تغذیه در دانشگاه تگزاس ترکیبی را در انگور شناسایی کرده‌اند که خواص ضد سرطانی و آثار مفید دیگری برای بدن دارد. این متخصصان درآزمایشات جدید خود دریافتند که این ترکیب موسوم به «رسویراترول» می‌تواند تاثیر سودمند نوعی هورمون چربی را در بدن افزایش دهد. این هورمون که موسوم به «آدیپونکتین» است، از سلولهایی تولید می‌شود که چربی را می‌سازند و ذخیره می‌کنند. هورمون آدیپونکتین آثار سودمندی روی مشکلات پزشکی ناشی از چاقی دارد. به گفته پژوهشگران، هم آدیپونکتین و هم رسویراترول، هر دو نقش ضد چاقی، ضد مقاومت انسولینی و ضد پیری دارند. این یافته اطلاعات مهمی‌را در زمینه تولید داروها و روش‌های درمانی جدید برای بهبود مشکلات چاقی، دیابت و سالمندی ارایه می‌کند. جزئیات این بررسی‌ها در مجله «شیمی‌بیولوژی» منتشر شده است. درخت انگور با نام علمی‌Vitis vinifera از خانواده انگورسانان Vitaceae است. در این خانواده حدود ۱۱ جنس و بیش از ۶۰۰ گونه وجود دارد. مهم‌ترین جنس این خانواده جنس انگور است.

خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان

انگور قرمز و لاغری , انگور و لاغری , انگور و لاغری , انگور سیاه و لاغری

وی گفت: مصرف آب‌غوره نیز برای افرادی که مبتلا به چاقی مفرط هستند، بسیار مفید است و افراد برای لاغر شدن می‌توانند جود وسر مصرف کنند و کسانی که می‌خواهند رژیم غذایی بگیرند می‌توانند در رژیم غذایی خود سیب را با پوست مصرف کنند.

انگور و لاغری

این گیاه حالت بوته‌ای و رونده دارد و دارای پیچک در مقابل بعضی از برگها می‌باشد. در مبارزه علیه سرطان نقش مهمی‌دارد. به بهبود علائم آرتریت کمک می‌کند. به رفع بیماری‌های کلیوی و مجاری ادرار کمک می‌کند. می‌تواند سبب درمان پرفشاری گردد. به استناد طب چینی، انگور دارای نمک‌هایی است که خون را تصفیه نموده و غدد و اندام‌ها را پاکسازی می‌کند. پزشکان چینی برای پاکسازی بدن توصیه به درمان ده روزه با انگور می‌کنند که در آن فقط انگور و آب آن مصرف می‌گردد. آنها همچنین معتقدند که انگور به بدن انرژی بخشیده و استخوان‌ها را محکم می‌کند و مفاصل را تقویت می‌نماید. در کشورهای غربی انگور جهت درمان روماتیسم و آرتریت و همچنین احتباس مایعات (ادم) و دفع ادرار دردناک تجویز می‌گردد. برای مشکلات ادراری درازمدت، حدود ۲۰۰ گرم انگور در روز و در مشکلات بسیار حاد، روزانه ۴۰۰ گرم انگور توصیه می‌شود. آب انگور اثرات مطلوبی بر مشکلات کبدی از قبیل هپاتیت و یرقان دارد.

خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان

انگور قرمز و لاغری , انگور و لاغری , انگور و لاغری , انگور سیاه و لاغری

این متخصص داخلی اضافه کرد: کنگر فرنگی سبزی لاغر کننده‌ای است که افراد چاق می‌توانند هر روز از آن مصرف کنند همچنین برای لاغر شدن بهتر است صبح ناشتا آب لیموترش را با یک لیوان آب و مقداری عسل مصرف کنند. مصرف روزانه هویج خام نیز در لاغر کردن افراد چاق بسیار مفید است. ابوالحبیب افزود: میزان اراده در افراد چاق بلغمی برای لاغر شدن بسیار کم است و همچنین میزان همکاری با پزشک نیز بسیار پایین است و اراده افراد چاق دموی مزاج در لاغر کردن نیز کم است و میزان همکاری این افراد با پزشک نیز در سطح پایین قرار دارد.

انگور و لاغری

سرطان: انگور حاوی مواد مغذی گیاهی است به نام الاژیک اسید که تحت شرایط آزمایشگاهی برخی مواد ایجادکننده سرطان را قبل از آنکه وارد عمل شده و سبب موتاسیون ژن‌ها شوند، خنثی می‌کند. الاژیک اسید قادر به مبارزه علیه مواد سرطان زایی است که در اثر آلودگی‌های محیطی، گوشت‌های نمک سوده و کبابی و یا مصرف سیگار ایجاد می‌شوند.

آرتریت روماتوئید: انگور که سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد، نقش مهمی‌در درمان آرتریت ایفا می‌کند. این مواد قادر به متوقف نمودن عملکرد آنزیم‌های خاصی است که می‌توانند ماد تشکیل دهنده غضروف و استخوان را تخریب نمایند.

خواص استفاده از انگور قرمز و لاغری در کمترین زمان

انگور قرمز و لاغری , انگور و لاغری , انگور و لاغری , انگور سیاه و لاغری

وی بیان داشت: افرادی که سوداوی مزاج هستند و به چاقی نیز مبتلا هستند، اراده و علاقه آنها برای لاغر شدن بسیار است و همکاری آنها با پزشک بسیار بالا است. این متخصص داخلی اظهار داشت: تنها گروه علاقه‌مند و با اراده خوب برای درمان چاقی افراد سوداوی مزاج هستند و بعد از آن افراد صفراوی، سپس دموی مزاج‌ها و بالاخره ضعیف‌ترین اراده درمانی را گروه بلغمی‌ مزاج‌ها در درمان چاقی از خود نشان می‌دهند.

انگور سیاه و لاغری

فشارخون بالا: انگور سرشار از پتاسیم است که به کاهش فشارخون کمک می‌کند. در یک تحقیق، مصرف ۵/۲ تا ۹/۳ گرم در روز از پتاسیم سبب کاهش فشارخون در یک گروه مرد مورد مطالعه دچار پرفشاری گشته است. این طور تخمین زده شده است که دریافت منظم روزانه ۳/۲ تا ۱/۳ گرم پتاسیم می‌تواند سبب ۲۵ درصد کاهش در مرگ و میر ناشی از فشارخون بالا گردد.

مشکلات روحی و عصبی: کمبود پتاسیم می‌تواند منجر به پریشانی ذهنی و افسردگی گردد. سالمندان که مقدار کمتری میوه و سبزیجات مصرف می‌کنند، به طور خاص در خطر هستند. مصرف انگور یک راه حل ساده و مناسب جهت افزایش دریافت پتاسیم در این گروه سنی است.

لاغری و چاقی: انگور، هم لاغرکننده است و هم چاق کننده، به این ترتیب که اگر انگور را از صبح تا ظهر خالی میل کنید لاغرکننده است و اگر آن را همراه با غذا میل کنید چاق کننده است.

چربی خون: غوره برای افراد مبتلا به چربی خون بسیار مفید بوده و ضدعفونی کننده بدن هم هست. همچنین اگر با سالاد میل شود، برای لاغر کردن سودمند است.

انگور قرمز و لاغری