بارفیکس دست باز ازجلو

بارفیکس,بارفیکس دست باز,بارفیکس از پشت,بارفیکس دست جمع,بارفیکس برای افزایش قد,بارفیکس به انگلیسی,بارفیکس خوابیده,بارفیکس فواید,بارفیکس خانگی,بارفیکس رفتن,بارفیکس دست باز از پشت,بارفیکس دست باز ازجلو,حرکت بارفیکس دست باز,زیر بغل بارفیکس دست باز,فواید بارفیکس دست باز,بارفیکس پشت گردن,بارفیکس پشت,حرکت بارفیکس از پشت,بارفیکس پشت بازو,بارفیکس دست جمع مچ برعکس,بارفیکس دست جمع از جلو,زیر بغل بارفیکس دست جمع,حرکات بارفیکس برای افزایش قد,برنامه بارفیکس برای افزایش قد,بارفیکس افزایش قد,روش صحیح بارفیکس برای افزایش قد,روش صحیح بارفیکس زدن برای افزایش قد,تمرینات بارفیکس برای افزایش قد,آموزش بارفیکس برای افزایش قد,نحوه بارفیکس برای افزایش قد,استفاده از بارفیکس برای افزایش قد,میله بارفیکس به انگلیسی,معنی بارفیکس به انگلیسی,ترجمه بارفیکس به انگلیسی,بارفیکس به زبان انگلیسی,بارفیکس خوابیده چیست,بارفیکس خوابیده قیمت,آموزش بارفیکس خوابیده,ورزش بارفیکس خوابیده,فواید بارفیکس خوابیده,تمرینات بارفیکس خوابیده,حرکت بارفیکس خوابیده,خرید بارفیکس خوابیده,تصاویر بارفیکس خوابیده,فواید بارفیکس زدن,فواید بارفیکس رفتن,فواید بارفیکس برای قد,فواید بارفیکس برای بدن,فواید بارفیکس در بدنسازی,بارفیکس و فواید آن,فواید بارفیکس و شنا,فواید بارفیکس برای بانوان,میله بارفیکس خانگی,انواع بارفیکس خانگی,فروش بارفیکس خانگی,قیمت میله بارفیکس خانگی,دستگاه بارفیکس خانگی,قیمت بارفیکس خانگی,خرید بارفیکس خانگی,میل بارفیکس خانگی,انواع میله بارفیکس خانگی,بارفیکس رفتن به انگلیسی,بارفیکس رفتن حرفه ای,بارفیکس رفتن دختر,آموزش بارفیکس رفتن,روش بارفیکس رفتن,مزایای بارفیکس رفتن,نحوه بارفیکس رفتن,روش صحیح بارفیکس رفتن

 بارفیکس , بارفیکس دست باز , بارفیکس از پشت , بارفیکس دست جمع , بارفیکس برای افزایش قد

مهمترین فعالیتی که برای رشد عضلات وجود دارد ورزش بارفیکس است چون همه عضلات در کل بدن حرکت میکنند حتی عضله ها را حجم می دهد و بر آنها نیرو وارد می شود و در رشد آن ها تاثیر فراوانی می گذراد . بارفیکس از ورزشهای اساسی است چون هنگام بارفیکس کاملا هیکل را بالا می کشد و بسیاری از عضلات را درگیر خود می کند . حال میخواهیم بصورت کامل و جامع راجب به این ورزش مهم مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم ، توصیه میکنم حتما ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .

بارفیکس , بارفیکس دست باز , بارفیکس از پشت , بارفیکس دست جمع , بارفیکس برای افزایش قد

بارفیکس از حرکات اصلی و پایه پرورش اندام می باشد . بهترین و مهمترین حرکت برای افزایش پهنا و حجم خارجی و بالایی عضلات زیر بغل به شمار می رود . یک برنامه اختصاصی بارفیکس نه تنها موجب پرورش و ضخیم شدن عضلات پشت و پهن‌ تر شدن آن ها می‌گردد بلکه باعث افزایش سایز و حجم در عضلات جلو بازو نیز می‌شود .
در حرکت بارفیکس عضله سینه ، دلتوئید ، کول و ساعد نیز تحت فشار قرار میگیرند ، تنها حرکتی که می تواند چندین عضله مهم و اساسی را تحت فشار و رشد قرار دهد بارفیکس می باشد . در صورتی که با برنامه ریزی پیش بروید مطمئن باشید عضلات شما نه تنها رشد خواهد کرد ، بلکه حجم آن ها نیز تا حد بسیاری افزایش خواهند یافت !

بارفیکس , بارفیکس دست باز , بارفیکس از پشت , بارفیکس دست جمع , بارفیکس برای افزایش قد

افرادی که توانایی انجام این حرکت را ندارند می توانند با تکرار های کم و با کمک گرفتن کار را شروع کنند برای این منظور می‌توانید از پایه های بارفیکس که امکان قرار دادن وزنه کمکی روی آن ها وجود دارد و پایه ای جهت کمک گرفتن دارند استفاده کنید یا از یک یار کمکی که با گرفتن مچ پاهایتان ، شما را در اجرای حرکت یاری کند حرکت را انجام دهید ، به این صورت که شما با قرار دادن هر دو دست خود روی میله بارفیکس ، پاهای خود را روی هم بگذارید و اجازه دهید که یار کمکی مچ پاهای شما را محکم بگیرد ، در این صورت انجام این فعالیت تا حد بسیاری برای شما آسان می گردد.

برای کسانی که از حرکت بارفیکس برای بهبود کارایی خود در سایر رشته های ورزشی استفاده می‌کنند لازم به ذکر است که اجرای تعداد بیشتر این حرکت لزوما به معنی افزایش کارایی ورزشی شما نیست تنها وقتی اجرای تکرارهای زیاد ارزش دارند که حرکت را با کنترل و فرم صحیح اجرا کنید . همین برای بدنسازان و افرادی که برای رشد عضلات تلاش می کنند هم صدق می‌کند با این تفاوت که وقتی توانستید بیش از ۱۵ تکرار بارفیکس را با وزن بدن اجرا کنید نیاز است از وزنه اضافی برای اجرای حرکت استفاده کنید تا همچنان تحریک کافی جهت رشد را در عضلات خود اعمال کنید و عضلات را بیشتر تحت تاثیر این حرکت قرار دهید .

ورزش بارفیکس در کل به دو حرکت اصلی تقسیم می شود ، حال این دو حرکت را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

بارفیکس دست باز از جلو

بارفیکس , بارفیکس دست باز , بارفیکس از پشت , بارفیکس دست جمع , بارفیکس برای افزایش قد

1) میله بارفیکس را با دستهای باز بگیرید ( از عرض شانه ها بازتر) زانوها را به هم قلاب کنید و خم کنید . سینه را رو به جلو متمایل کنید.
2) خود را به کمک عضلات زیر بغل و با خم کردن آرنج ها به سمت بالا بکشید ( تا جایی که چانه شما در مقابل میله قرار گیرد) سپس با مکث کوتاهی به ارامی به حالت اول بازگردید.

توجه داشته باشید که مچ دستتان باید رو به جلو باشد بعلاوه برای کشش و فشار هر چه بیشتر به عضلات زیر بغل در پایین ترین نقطه حرکت ، تا حد ممکن پایین آمده و دستهای خود را کاملا کشیده و صاف کنید .

بارفیکس دست جمع برعکس

انجام این حرکت علاوه بر عضله زیر بغل ، فشار بیشتری به عضلات جلو بازو و ساعد وارد میکند ، چون شما در این حرکت با کمک عضلات جلو بازو خود را بالا و پایین می برید .

1) میله بارفیکس را طوری بگیرید که کف دستهای شما رو به صورت باشد و فاصله آنها از یکدیگر حداکثر ۱۵ سانتی متر باشد .

2) با خم کردن آرنج ها خود را به سمت بالا بکشید و پس از مکث کوتاهی به حالت اول بازگردید .

بارفیکس